я присвячую цей блог собі, але ви теж можете його читати

Архів блогу

середа, 9 квітня 2014 р.

останнє слово донни солоньйони

діти мої! цей пост розміщений тут не просто так. тяжка хвороба звалила стару та немічну донну в ліжко і ніяк, гаряча бестія, не випускає мене звідси. пишу я своє останнє слово під градусом. 38 – найкращий градус для написання заповітів. особистий лікар дона вісконті порадив мені скласти заповіт, бо сицилозька мафія перегризе одне одному горлянки, не встигне тіло шанованої донни солоньйони опуститися на дно могили.
заповідаю свій ноутбук та безпровідну мишу донні косючелло, оскільки у світлі останнього візиту до неї донни швелдонни, їй вони знадобляться. мої геніальні клавописи заповідаю видати збіркою під назвою «калиновий спів» або «летіть, мої лелеки». завжди мріяла про таку назву. всі дотепні картинки відіслати назад дону тьорнеру і знищити їх із усіх усюд, щоб не псувати чоловікові життя спогадами про наше кохання.
мою зелену термос-кружку, кришнаїтську сорочку, футболку із зайцем віддайте донні швелдонні. також нехай вона прослідкує, щоб перший випуск моєї з донною бобрано довгостражденної передачі все ж вийшов. заповідаю тобі також роздарувати усю мою колекцію книг. ще швелдонна може забрати ту виделку, яка їй сподобалася.
донно хохонаріо, тобі лишаю дві кулінарні книги («блюда-мінуткі» та «піци, пірогі, запєканкі»). можливо, ти все ж навчишся готувати. брелок із собакою, праску та фен (турбуюся про тебе – віддаю життєвоважливі речі). тушонку мою теж можеш забрати.
донні чіхрозо залишаю в спадок свої рожеві штори, а килимок все ж йде до дона махланіо. у нього бізнес, йому треба.
донні бобрано лишаю кружку, з якої пив сам ірванець та колекцію моїх сов: тепер я можу бути спокійна – вони в надійних руках.
дону козаностру лишаю про себе гарну пам’ять та обіцянку прочитати набокова.
і найголовніше: підписку «топ піпл солоньйони» наказую виставити на аукціон, а на виручені гроші побудувати в острозі «макдональдс».
на церемонії прощання зі мною нехай виступить дон літовчіло. але скажіть, щоб вивчив слова і було без «што-то там, што-то там». вечірка після прощання зі мною має бути в біло-жовтих кольорах. і щоб усі нарядні прийшли! за музичне наповнення відповідатиме донна бобрано (вона знає мої музичні смаки), а дон махланіо нехай усіх фотографує, щоб були авки нові.
дякую вам, діти мої, що були зі мною в цей складний час. дякую за смажену картоплю, ківі та булочку, швелдонно. скоро побачимося. кхе-кхе. кхе. кхе-е-е..
та та ра ра ра та ра ра ра та ра ра..


Немає коментарів:

Дописати коментар