загалом, все не так
погано, як я думала. все ще гірше. дітей у школі багато, вони пересуваються і
воплять. плюс, учні виглядають дуже тупими і заторможеними. наприклад, ми у
школі весь час якісь мутки мутили, пи**илися на кожній перерві, клеїли портрети
фізика в ряд із ученими, ховали швабру від прибиральниць, забивали стрєлки
після уроків. ну, вєсєлуха якась була. а ці діти тормозящі сильно. на уроках
туплять, на перервах шукають свій кабінет, приходять і втикають за партами.
ніякого адреналіну. шо вони згадають потім на зустрічі випускників?
ця фішка з кабінетами
для мене нова. за класом немає закріпленого е-е-е.. класу (ну, кімнати, тіпа,
поняли?) учні на кожен урок ходять у конкретний кабінет. наприклад, нахалєру
географії й шевченку окрема кімната – загадка.
у 7-му класі є
дівчинка, схожа на льошу дурнєва і хлопчик, який копія ігоря корнелюка (про
подожди, дожди, дожди співав).
на другий день я побачила
свій 11-б клас. радує те, що дівчат тут менше, ніж хлопців, бо з тьолками мені
зазвичай важко подружитися + ці гормони і боротьба за місце альфа-самки 11
класу мене завжди викошують. у 7-му класі мене почали пікапити з порогу. в 11
самці просто ще прощупують і примітивно ви**буються.
вирішила, що практика
мені не може сподобатися з однієї причини: все, що я хочу зробити з дітьми,
карається кримінальним кодексом. хоча, ткачинський сказав, що головне – не бути
спійманим. можливо, прислухаюся до його слів, якщо мені зовсім стане нудно до
кінця третього тижня.
вчителька, за якою
закріплена я, косючка і староста, – афігєнна. я за нею цитатки записую, але
підкорила вона мене ще коли сказала, що любить запізнюватися і якби могла, то
взагалі б не приходила.
після довжелезних пар,
тривалістю півтори години, уроки по 45 хвилин взагалі пєсня. плюс, я кайфую, що
можу сидіти на уроці на задній парті, кнопати вконтакті, писати щоденник із
матюками, читати книжку і офіційно ніфіга не робити, бо я ж переймаю досвід
старших колег!!! тобто, нічого не змінилося з моїх шкільних років, але тепер це
офіційно і цьому є виправдання.
до речі, керівник
практики заборонив ходити в джинсах, бо ми маємо відрізнятися від учнів. тому сьогодні
я прийшла в лосінах, вирішивши, що мій незарах із методики це виправдовує. до
того ж, учням мами не дозволяють ходити без шапки, а моя не бачить, тому я
фраєрую з голою головою. це нас і відрізняє.
учням дімки не
пощастило ще більше, ніж моїм. у нього 9 клас і вони вчитимуть «наталку
полтавку». це ж полюбасу буде якийсь компаративний аналіз, деструктивний розбір
протагоніста твору впарювати, а епіграфом до уроку візьме цитату з ортеги-і-гассета.
між іншим, завдяки
практиці я відкрила у собі суперсилу: спати вночі й прокидатися зранку. так
прикольно вдень щось робити, а не дрихнути.
на другий день нарешті
у 7-му класі почалися двіжухи. два пацінчіки замутили мордобой нарешті. мабуть,
треба було б їх розняти, а не робити ставки. я дуже хєровий педагог, да. але
якби це було перед уроком літератури, то я би втрутилася і прочитала мораль про
любов до ближнього. а, оскільки, інцидент мордобоя стався перед уроком мови
(яку, на думку пана академіка, я не вмію викладати), то я просто сиділа і ржала
з косючкою. думала, чорненький товстопуз виграє, але свєтка розняла їх і все
зіпсувала.
відчуваю, що я буду
дуже фіговим вчителем. дуже. але ж я творець, а не філолог. хулі ви хотіли?
мхах)
ВідповістиВидалити